La un magazin specializat in vanzarea de soti, femeile puteau alege
dintre mai multe categorii de barbati, care erau comercializati pe
fiecare din cele cinci etaje ale magazinului. Calitatea viitorilor soti
crestea odata cu etajul.
Singura regula era ca odata deschisa usa unui etaj, trebuia sa alegi un
barbat de la acel etaj sau sa renunti, neavand posibilitatea sa te
reintorci.
Asadar, doua prietene merg la magazin sa-si gaseasca soti.
La primul etaj, pe usa era scris: „Acesti barbati au serviciu si iubesc
copii”. Femeile citesc mesajul si gandesc:
– E mai bine decat sa nu aiba serviciu sau sa nu iubesca copii, dar oare
cum sunt cei de la etajele superioare?
Asa ca urca la al doilea etaj. Aici era urmatorul anunt: „Acesti
barbati au slujbe bine platite, iubesc copii si arata foarte bine”.
– Hmmm, spun femeile, dar oare ce urmeaza?
Asa ca urca la al treilea etaj. Pe usa acestuia era scris: „Acesti
barbati au slujbe bine platite, arata extrem de bine, iubesc copii si ajuta in gospodarie”.
– Foarte tentant, spun femeile, dar precis cei de mai sus sunt si mai buni.
La al patrulea etaj era urmatorul afis: „Acesti barbati au slujbe
foarte bine platite, iubesc copii, ajuta la treburile gospodaresti,arata
foarte bine si au o fire extrem de romantica!”.
– Extraordinar, exclama ele si urca la etajul cinci.
Aici era urmatorul mesaj:
„Acest etaj exista numai pentru a demonstra ca femeia este imposibil de
satisfacut!”